22.47 - Get a life

Klickade mig precis in på Viccan's blogg :o hon har lagt in
ett inlägg om tjejen som blev mördad för snart ett år sen,
Therese Rojo (?) - på hennes blogg, som jag tror att jag
har länkat (annars har Viccan det) så har hennes vänner
lagt ut bilder på tjejen och killen som mördade henne.
Måste bara säga att jag förstår varför de mördade henne
till en viss del ;o för så fula de var så kunde de inte ha
varit annat än avundsjuka på Therese, för hon var ju way
mycket sötare alltså! Usch, lite smått hemskt sånt där ;o
även fast jag säkert skulle kunna hamna i samma sitts.
NOT! Haha, nej.. men iallafall usch! Vila i frid
Men glöm inte kika i mina länkar ifall ni hittar deras blogg,
annars gå in på Viccan's blogg, så finns bilderna där! Puss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0