22.54 - Hahaha

Hahahaha, kollade precis Viccan's blogg - den vanliga. Och kom och
tänka på en sak som hände mig/oss idag ;) haha! Vi var på andra
våningen på Forum och skulle gå genom bokhandeln till bussen, ni
vet. Ah, så ser jag att den som går neråt - som vi ska ta - inte funkar
och jag typ stönar ut ba "Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, den funkar
ju inte" och stanna typ upp mitt i allt och bara titta. Och enligt henne 
så såg jag tydligen jätte förtvivlad ut (a) hahaha! Men vadå ;) sen
stod bara Viccan och skratta och jag gick saaakta ner för de där
jävla trappstegen - som inte alls kändes som en trappa - och sucka.
Gick så sakta så att jag almost missade bussen :D haha!
Btw, jag kom och tänka på en till sak.. haha men jag säger bara;
- kommer du ihåg Robin ;) mahahaha! Klockaaaaaan det! Lovely!


Your comments pussie
08:54:24 ~ 2010-03-05
Mitt namn; Maja

Sv; Varför får du ont i magen? <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback