23.02 - G'dnight

Måste bara skriva ihop lite av min gårdag och idag innan jag kilar
i säng! Igår åkte jag hem från Viccan vild 13, kom hem och väntade
på Robin som kom straxt efter. Åkte ner till Alundabigcity och handla
mat till oss och lagade den direkt när vi kom hem - för ingen av oss
hade ätit speciellt mycket under dagen. Kurrkurr! Men iallafall - det
blev tacos, igen. Jag vet, men det är gott, nyttigt och går fort att göra.
Plus att man är mätt i en evighet efter. Haha, lillrumpan sov iallafall
här och vi vaknade innan 7 efter en hel natts fight i drömmen! Förlåt
Fick skjuts in till skolan, wej och spenderade dagen efter skolan med
honom också - haha, vi var så söta :D käkade lite och gick sen och la
oss i sängen, busade lite - tack Robin, äntligen! Har väntat på att få
busa on real i flera hundra veckor känns det som :D hihi. Sen somnade
vi så otroligt sött brevid varann, med huvudena lutade mot varandras.
Ni skulle ha sett alltså! Hihi. Men iallafall så vaknade jag efter kanske
10min av att en wierd nummer ringde :o typ från Sthlm.. palla inte
svara och innan jag somna om så sa Robin "åååh, jag trodde det var
morgon" och somnade om och jag började tänka på studentkryssningen
och tror ni inte att jag drömde om det sen då ? Hm, jag drömde att jag
sov och vaknade på båten. Utan packning - utan allt. Höll på dö! Sen
vaknade jag efter en 1h av att jag var aaaas kissnödig, hemskt alltså!
Men nu ska - måste - jag kila i säng, dör imorgon annars. Fastän jag
noooooog, förmodligen blir hemma ;) mjau! Nattinatti


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0