04.06 - Helgens pics

Lite av helgens pics ;>

Fredag;


Jag och Jessan


Jessan och Vicco


Lördag;


Nicklas och jag
Hahaha, då var jag aaas full pga min stackars hand som behövde
totaly much alkohol i sig ;> stackarn. Det var den stunden som jag
tänkte "usch jag måste spy" men dock gick det över ;) lucky me!


Vicco och jag
Vart är ögonbrynen ? Dåligt fotat!


Viccan och Tobbe


Vicco och Adde


Random bilder från veckan/förr;






























Min stackars hand;




Såhär gick jag för ett år sen också.. usch, tur att jag är van.. eller ?


Your comments pussie
16:16:58 ~ 2010-03-22
Mitt namn; Ronja

FYFAN:O Jag hade dött!!

Min blogg; http://ourfaith.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback