03.24 - Update baby

Dålig uppdatering jag vet! Så ska köra en snabb genomgång om min helg!

Fredag;
Var i skolan, mötte sen upp Viccan och åktemhem till mig. Men innan det
fick vi jaga bussen seriöst! Duscha, åt och fixa och drog till Maja på förfe-
st vid halv 19. Drack och blev nästan kalasdrunk redan då ;o tog bussen
vid 21.20 till stan och röjjde på Kalas. Åt på Subway sen åkte vi hem till
mig - åt upp mackan - och sooooov ;)
- Jag var inte full, jag fick bara en släng av bulimi..

Lördag;
Vaknade lite smått bakis, gick upp efter mycket mer sovandes typ runt 13.
Åt frullisch, duscha och drog hem till Viccan. Stressade satan, åt - igen. och
skyndade oss till 18.19 tåget. Drog till Nicklas på förfest sen tog vi typ 21 -
ngnting tåget till Stan..
För er som inte vet, så klämde jag 2 (kanske 3) fingrar i dörren på tågtoa-
letten. FFIIIIITTTTTTTAAAAA VAD ONT ALLTSÅ! Fick två jack på båda sidor-
na på pekfingret och en liten blånagel på fuckyoufingret. Det är liksom fett
med svullet och jag har asasasasasasasasasas ont! Jag dör nog snart alltså.
.. gick sen till Kalas och röjjde gärnet för att slippa känna paaain'en! Stanna
på Kalas till 01.50 ? - gick när otroligt snygga, not.. Kisse gick. Ingen vacker
syn baby! Hej jag tror jag är stek! - Bara pinsamt om jag får säga det själv.
- Nu börjar jag få ondare i handen (skriver med ringfingret). Duuuunkdunkk!
Men sen blev det Subway innan tåget och vidare till Skyttorp!
- Det var första och sista gången jag kissade på tåget, drunk iallafall.

Söndag;
Jag har inte känt sån pain på länge! Vaknade aas tidigt pga klockan och att det
var as varmt :o men gick inte upp förrän flera hours later. Fick skjuts hem till
Viccan innan 12. Sen börja vi fixa oss lite för att fira lilla Victoria som fyller 19
imorgon (idag klockan är ju 03.13 och jag har sovit). Sen stressa vi lite yttligare
för att sen åka och kika på hockey, Almtuna - Leksand. Wejwej. Åkte sen hem
till Viccan och åt - kan ju tro att det är det enda vi gör ;o men tänkte sen tagga
till Kalas ikväll igen ;) haha. Men var så jävla trötta och det snöa as hell ute så
jag slockna totaly direkt i sängen istället. Men nu är jag lite pigg igen - är vaken
iallafall.. Ligger och kikar på Eva & Adam nu.. igen.


Saker du inte, inte, inte ska göra när du är drunk;
- kissa på togtoaletten
- kika på Eva & Adam eller film överhuvudtaget
Fyller på med mer later maybe!


När du slipper visa leg på krogen börjar det gå ut för..
Onsdag, fredag, lördag. Fattar ni hur lovely det var ? Yaaaay baby!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0