18.18 - Torsdag baby

Sitter och kikar på Förkväll as always vid den här tiden. Har precis
tjockat i mig massor av sallad som blev min middag. Totaly mums,
men blev as mätt alltså :o Hade tänkt städa lite och börja fundera
på vilka kläder som får följa med mig på kryssningen ;) hihu! Wej.

Har handlat yttligare lite saker idag :o fick 300:- av mami plus en
söt Playboy affisch som nu sitter på min fula dörr :} väldigt snällt!
Har tagit massa bilder på allt jag köpt sen i lördags tills today, så
ni ska få se de lite senare - när jag orkar lägga in de vill säga, i
och med att min mobil glappar i laddningen (bara för att jag rååka
måla den i somras, när jag inte ens haft den i en vecka (a), så jag
pallar det inte så ofta som jag gjorde förr :( synd. Men ni fårse de
snart, promise you bitches ;)

Åh, jag träffade världens underbaraste Ewa idag. Har verkligen
saknat henne! Var typ flera månader sen jag träffa henne sist :/
Hon var så söt och börja prata om min blogg och att jag skulle bli
blond igen! Hade jag inte haft min mamma så hade Ewa legat på
andra plats kan jag lova! Haha, hon är så snuttig när man träffar
na :) alltid ba "Hej snygging!", "Det här är min snygging", jämt!
Jag har väl aldrig fått så många söta komplimanger på en och
samma gång som när jag träffat henne. Ja, Ewa du skulle ju ta
och läsa min blogg sa du, så nu vet du att jag saknar dig och dina
matte- lektioner! :}





Btw, vet ni vem snygga Josefin Craaford ska träna åt :ooo jag dör!
Killen som ska träna henne nu framöver är ingen annan än, ah jag
blir också avundsjuk! Killen i Snabba Cash och Johan Falk- filmerna,
Joel Kinnaman - Frank Wagner - JW. Lovely and lucky her.. det ni..

Det är en sak jag undrade över imorse när jag satt på 84an till Boland.
Alltså personer med glasögon :o alltså typ lite större, hur gör de när
de målar ögonbrynen ? Tar de av glasögonen ? Sätter de de på näsan ?
Huvudet ? Eller låter de de sitta kvar där de sitter ? Jag vet ju inte för
jag har ju inga glasögon :>

Nanana, det var ngnting jag skulle skriva.. men nej, jag kommer inte
ihåg det alltså :o inte bra! Har iallafall yttligare bloggar att fixa.. hm.
Kanske borde börja ta betalt.. men jag är ju så fruktansvärt snäll, så
inte ska jag göra det heller ;) haha! På tal om pengar.. så maybe jag
har sålt två klänningar och en annan tunika tills imorgon ;) det gillas!
Så pengar rullar in och sen har ju Ida lite to pay när hon har råd :)
så jag behöver ju inte känna mig heeelt pank (a) Men ni som vill ge
mig lite pengar - jag är ju trotsallt en fattig liten snorunge som sitter
på gågatan och tigger pengar, ibland kanske jag sjunger en fin trude-
lutt eller spelar något beautifullt (hah, svenlish). Men isf kan jag skicka
min adress så är det bara skicka lite kuvert med några kronor i :) Jag
har ju trotsallt lyckats få ihop 40:- till mina boobisar, som kanske kan
komma senare i livet - men just nu ? Nej.

Ni får vara lite nyfikna om min dag tills lite senare eller om en stund.
För ska ta ett litet break nu och typ sega :o eller blire camen ? ;);)

"Jeeetteroliit måamma, att kåatten kan såunt"
18.18 - ngn tänker på mig nu.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0