20.10 - Lovely weekend!

Sitter hemma och chillar framför tv'n, har precis ätit dagens mat; sallad.
Lagom gott! Har knappt ätit under helgen :o och pga det har jag blivit
illamående och inte kunnat äta pga det, haha. Såg pappas minilaptop på
bordet så tänkte att jag skulle skriva av mig litegrann i och med att det
var ett tag sen jag skrev sist. Måste berätta lite om helgen tänkte jag..
Studenrkyssningen är seriöst en av det roligaste saker jag har gjort i mitt liv.
Verkligen! Jag har haft en sån jävla bra helg med massa trevligt folk.
Love it! Skulle jag få chansen så skulle jag aldrig tveka på att göra det
igen. Sen får ni andra säga vad ni tycker med det är min åsikt iallafall.

Gick på bussen mot Sthlm kl 17.00 uingefär, kom till Sthlm vid 18 - 18.30
och båten kanske gick vid 19 ? Har inte så stor koll. Men iallafall, gick på
med Viccan, Maja och Hanna - till deras hytt som också blev min. Men sen
mötte jag upp Ida, Ellen och Sabina och gick och åt i och med att vi skulle
äta på ett annat ställe än Maja och Hanna. Aaaas god mat alltså! Det var
buffé på både mat och dricka, efter det så röjjde vi totaly ;) orkar inte
skriva så mycket mer i och med att jag måste skriva om ALLT pga att jag
råka trycka bort skiten och bara liiite av allt sparades :( fittsämst! Men ah,
skriver maybe om allt later. Kom hem till Robin vid 21.45 igårkväll iallafall.

Idag är första gången som jag fått en - liten - "blåtira".  
Idag är första gången som jag har fått så många hmhm.
Idag är första gången som jag fått höra så mycket negativa
och dåliga saker om mig själv som verkligen har sänkt mig.
Och just nu vet jag faktiskt inte utan jag ger nog upp allt.

Just nu kikar jag på Outsiders - usch. Sen klockan 21 blir det nya säsongen
av Hollywood fruar, lovely! Det kanske får en på bättre humör.. i hope.
Kanske skrier lite senare igen annars g'dnight!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0