08.58 - Onsdag hela dan

Gomorgon små kissekäääts. Man kan ju hoppas att ni sovit bättre än mig och inte haft mina besvär inatt. Nej, alltså jag får verkligen se hur jag gör med skolan today. Ska inte sola iallafall, not yet anyway ;) fårse hur det blir ikväll, fårse liksom om kroppen pallar. Annars kirrar jag det dirr efter skolan imorgon typ. Alltså, annars brukar jag gå och liksom längta bokstavligttalat efter att bli sjuk, för att slippa (då hade vi måleri) skolan och skit. Men nu har jag som sagt kärnämnen med min underbara klass. Kan inte missa så mycket. Så nu varken vill eller kan jag vara sjuk. Så drygt att det aldrig blir som man vill. Så gör mig frisk!

Min söta lilla kisse Solo - aka Solletolle ;) låg här på soffan när jag kom ner, men nu ligger han på golvet och bara är üüüüber söt! Min lilla snutte, man blir så glad på ngn sett bara genom att titta på honom. Jag fattar inte hur typ aaaallaaa mina friends kan vara hyndmänniskor.. de slämmar, luktar illa, är allmänt dryga och hetsiga och ska slibba i ansiktet.. nej, tack. Jag älskar mina små kissiekatter som aldrig lyssnar mer än när det duger för de ;) haha! Ah, nej, nu vet jag inte varför jag kom in på det här :s haha ;)

Nej, usch! Man hinner fortfarande kirra beachbodyn till sommaren, frågan är.. are you with me ? Nu syfta jag mest på Sabino och Ida Knarkis ;) och sen måste Ellenpropellen (Stinas dåliga smeknamn sitter liksom som fast i huvudet) gå igenom gyminstruktionen som de gick igenom med dig :ooo hihu! Kom igen, vi måste satsa lite på det här, nu när jag är totaly fat och ska bli lite neger! Vad säger ni honeybees ?

På tal om neger.. kikar på Vakna! Med the voice just nu och de tjatar om "once you go black - you never go back", är det däääärför jag håller mig till svenska boys ? För att inte hamna i träsket ? Haha, nej usch. Jag vet inte riktigt ifall det där stämmer.. men liksom visst ;) jag har ju trotsallt båda my eyes på mina vita pojkar och ägnar ingen mer blick än bitchans special på negrer, blattar, kaffelattar eller whatever ni kallar de. Så to bad för dig, det är ju trotsallt ni som går miste om mer än vad jag gör ;) mjau, katten har klöööös ;)

Skriver lite mer senare porrs! Då ska jag även ha kirrat pics på mina news och lite annat smått och gott! Puss


Your comments pussie
10:52:24 ~ 2010-05-05
Mitt namn; ida kungen karpmyr

I´m whit you! Fast är lite tvekis om jag ska köpa kort på Svettis men har iaf börjat gått ut och gått fyre-fem grr i veckan :) Säg till om du vill träna i skolan nått också:)Jag är redo med bilder om du vill fixa min design snart ;P PUSS

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/
10:53:51 ~ 2010-05-05
Mitt namn; ida karpmyr

SOOOLA måste vi göra jag har köpt solkort:D sola någon dag?:)

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback