10.02 - Vila i frid

Vila i frid älskade mormor! :(♥
- vilket jag vet att du kommer göra och jag vet hur skönt du kommer tycka det är att slippa ha ont. Jag älskar dig!
Vaknade av ett sms av mamma imorse där hon skrev att mormor dog igår vid halv 23, samtidigt som jag så pass ledsen så känner jag en lättnad. Men fortfarande vafan.. och det är ju jäääättekul att sitta hos någon annan med tårar i ögonen mer än vad jag haft tidigare de senaste veckorna. Åh, orkar eller vet varken vad jag ska skriva nu..
Ska väcka Viccan snart igen så att vi kan ta 11.05 tåget från Tierp. Vill bara hem just nu..

Juste, måste säga också att jag skrapade upp knät (och lite på handen) igår pga att jag rädda ett par jävla solbrills och min mugg :s vilket jävla pucko! Hahaha, fatta er mig ta värsta satsen och slänger mig efter de på vägen bara för att de kom en bil en bit bort. Haha! Mobbad..

Jaja, skriver mer sen eller ngt. Har sjukt ont i huvudet.. somna typ vid 06 och ah, vaknade efter 09, så behöver verkligen åka hem och sova.. :/

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0