11.13 - Tisdagmorgon

Late update!

Valborg;
Sov tok länge. Fixa oss lite fort och åkte till Viccan med Sandra. Sen sminka jag klart mig och vi fick skjuts av mami in till staden - Årsta närmare sagt. Till Robin (och Jennie). Satt där och drack tills 21, då vi åkte ner på stan och jag träffade Simon en stund :) innan vi gick vidare till Kalas. Spenderade även hela kvällen där, det var relativt mycket folk och det var många faces man kände igen ;) dock tycker jag att själva valborg kunde blivit bättre. Var liksom aldrig på stan, stan som vi brukar och det saknade jag mycket..

Lördag;
Chillade bara hemma hos Viccan med Viccan ;> var ut och övningskörde med henne also ;)

Söndag;
Same here, övningskörde med henne och sen kika vi på New Moon ;> somnade dock efter hälften av filmen ;)

Måndag;
Som sagt.. skolan två lektioner, sen fick jag skjuts till station av Simon, därefter tog jag bussen hem. Somnade en stund (a) tills Robin kom förbi vid kvart i 15, då jag blev tvungeeeen att vakna :} mys.. sen han åkte efter 17 och samtidigt tog jag bilen till Vicco. Kom dit innan 18, då tog vi bilen till Gränby och kikade lite, sen till Ikea och everything. Efter det åkte vi förbi Sabina en sväng och jag lämnade mina studentskive- pengar ;) usch vad tjatit det blir med att berätta allt ;) men iallafall, åkte förbi Årsta och hämta våra brillor och sen åkte vi hem och kikade på New Moon again ;>
Hann dock bli jättesjuk under tiden som Robin var hemma hos mig :/ så mådde bajs dåligt så fort jag kom till Viccan och har gjort det sen dess.. så hoppas det blir bättre snart.

Tisdag;
Vaknade 08.30 pga att jag var kissnödig - jättefun! Kurrade ihop mig i sängen med en c-vitaminbrus, vatten och läkerol - totaly mumsigt! Så nu sitter vi här och funderar på ifall vi ska ta en sväng till Thuns eller ngt ;> fårse vart det bär av ;>


Your comments pussie
12:45:26 ~ 2010-05-04
Mitt namn; Maja

Oj vad dåligt du mådde igår ;)

Du hade kunnat sagt att du skulle

göra annat istället. Du kan ju höra

av dig när du kan och vill sola :) Puuss <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback