12.16 - Äckeldag!

Jag hatar verkligen den här dagen!
Jag kom totaly late till skolan.
Jag tappade mobilen så att displayen gick sönder.
Jag hittade inte klassrummet - eller ah, ingen i klassen.
Jag kunde inte smsa någon - så åkte hem vilket resulterade att det var onödigt att gå upp.
Jag har insett ett och annat med dig och ångrar allt.
Jag såg ett äckel på bussen.

Ja, alltså.. jag har en annan mobil - alltså inga gamla nummer. Så smsa mig med ditt namn så att jag får ditt nummer igen. Jag är riktigt jävla less på den här dagen nu och vill bara gå och lägga mig. Vakna och att allt ska vara som vanligt igen. Som att det inte räcker med problem nu för min del ? Men iallafall, har inte hittat ngn mobil som jag är totaly in love with - som jag är i min rosa. Så blir nog en likadan fast new ofc.. även fast den andra blev slapp i knapparna redan efter 1 vecka så.. haha, man kan ju inte skylla på mobilen när man skickar ca 3 - 4 tusen sms i månaden. Men så ni vet. Jag är riktigt jävla pissed alltså.

Men det har även hänt lite bra saker. Mamma skämde bort mig nu när vi var och fixa kort till körkortet, fick Rfsu - after shave, brun-utan-sol bodylotion, hon ville köpa en VR - men dock sa jag "ääh" och hon kikade på digitalkameror osv. Jag älskar henne. Men just nu vill jag bara ha en relativt ny mobil.. Men som sagt. Viccan och jag är mobbade med våra otroliga hightec mobiler ;) så liksom vi sticker ut ur mängden vilket ingen annan gör ;) haha. Fyfan.

Jaja, åkte iallafall hem med 09.50 bussen från stan. Så nu är jag bara hemma. Ska vänta några timmar tills brännan lagt sig lite, sen ska jag ner och bränna på lite till.. ska nog bli en solarietorskkk ;) haha! Nice. Menmen, roa mig ni..


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0