16.00 - Fredag baby

Ska snart lägga upp lite bilder från Sabina (och från krogen) men w8 a while..
Måste uppdatera lite om vad som hänt i mitt lite smått rubbade liv de senaste dagarna ;>

Onsdag;
Hade min skiva med mina underbara byggklasser - melove! Haha, kvällen var heeelt lovely förutom vissa omständigheter. Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva än att jag vill göra om kvällen once again ;) en sååååååån värd skiva verkligen. Kom du inte, missade du mycket!
Och själv blev jag klassens bitch ;) mjau!

Torsdag;
Åkte runt runt med Vicco - nej, men hämta hennes mobil i årsta, min dricka på kapellgärdet (haha, en chansning där ;) och sen hämta kläder hos Viccan. Sen åkte vi hem och chilla fem sek innan vi börja fixa oss inför kvällen som var minst sagt oplanerad till max! Åkte hem till DaSilva och förkrökade lite, sen vid tolv gick vi ner på stan (till Kalas där bla Ida, Simone och Jossan hade skiva). Dock måste jag bara säga att den var sisådär, hade inte druckit mig aas drunk så blev inte så mycket röjj för Viccans och min del. Mycket mindre folk än på min ;) men det förstår man ju faktiskt varför. Men annars var det smått trevligt där ;) - och dessutom var det liiiite mycket negrer där :o har aldrig sett så många på ett och samma ställe förut.. haha! Tog en taxi hem till Lunden med honom och Jocke. Sen blev det svart. Haha! Tog iallafall 05.48 bussen hem till mig imorse :) sen sov vi som små kisseungar tills halv 15.

Fredag;
No one knows.. ;)

- Ville också bara skriva att jag tycker det är otroligt sött av er som tex läser min blogg eller får veta på annat sätt om allt med mormor och blir så otroligt "ställda"/rörda eller vad man ska säga. Liksom så fint att folk som inte ens vet vad hon heter typ kan ha sån empati för henne/oss.. Verkligen jättesött! Men fortsätt läsa min blogg - lovar att jag snart ska bli mer happyface när jag skriver.. i'm on the way!

Skriver mer och lägger in bilder senare som sagt. Puss så länge
(btw, nu funkar det med centreringen igen)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0