16.13 - Tisdag

Wejwej, hämtade ut mitt driver liecens today ;) så nu är jag lika tuff som alla andra (a) jaja, gick upp typ 08 för att jag drömde om R och blev sur :o sen kunde jag inte sova. Så mamma och jag åkte och hämtade körkortet sen åkte jag hem och la mig i sängen igen, somnade - tack och lov och väääldigt oväntat - och vaknade igen 13.25 as skönt! Sen har vi inte gjort så mycket mer ;) haha! Stekarna. Nej, men var och handla förr ett tag sen - i och med att mamma glömde det jag skulle ha :o - och nu kikar vi på That '70s show ;> väldigt ointressant dag, jag vet! Haha!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0