16.29 - Pics (fr byggskivan)

- Dock endast några från förkröket och enstaka från själva middagen.
Fårse om Kalas eller Vimmel lägger ut fler, har inte kikat än. Mjau!


Fr.v - Jag, Elin och Ida


Bitchan baby!


Fr.v - Jag, Ida och lakritsshotarna


Fr.v - Sötaste Bino och jag


Fr.v - Sabina, Ellen, Elin, Elin och jag


Fr.v - Ellen och jag


Malin Bitchan Korsdraget Maala Moooliin Mufflin Lundell
- kärt barn har många namn..


Fr.v - Tjockan, Sabino och Ellenpropellen
- seriöst, jag ser ut som ett jävla hus på bilden :o fattar inte grejjen..


Fr.v - Jag (klassens bitch), Sabina (klassens pingla) och Ellen (klassens sockervadd)
- la precis märke till Sabinas naglar, sött!


Fr.v - Jag (fyfan så snygg, hahaha), Jocke och Robin i think :}


Fr.v - Lill snuttan Ellen och jag

Gaaaasch, i'll miss you babes!


Your comments pussie
16:47:48 ~ 2010-05-14
Mitt namn; elinn

så bra, nja du det är väl helt okey med mig.

planer för kvällen då? :)

kram

Min blogg; http://elinnjl.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback