18.03 - Sjukling

Hallu pussies!
Sitter här i soffan och chillar järnet med Viccan! Totaly mys. Ska nog åka en sväng förbi hennes mami en stund och kanske åka och hämta pengarna hos farmor&farfar. Fårse hur mycket jag orkar (a)
Blev ingen skola today, mådde/mår så otroligt dåligt :o typ ont i huvudet, halsen och mårilla nu har jag iallafall börjat släppt att det vara för att jag kanske var bakis iallafall. Kvällen i lördags blev typ allt utom bra. Vi åkte iallafall till Knivsta (Gottröra) till våra små pojkar :) har inte varit där på hur länge som helst :o men det var fun.. tills jag blev för drunk -_- inte kul! Sen igår åkte vi hem, eller skjutsade in Connii och David till Knivsta först, sen åkte vi hem och dega i sängen hela dagen/kvällen ;> Sunes Jul spelades om och om igen.. liiite tjatigt ;)

Jaja, kanske skriver senare igen. Som ni kanske märker så har jag redan blivit lite mer happy, men det beror på att jag försöker släppa allt med mormor och tänka positivt och än så länge går det bra, men allt kommer väl tillbaks när hon begravs i slutet av maj. Längtar inte kan jag ju säga! Usch! Men, jag saknar dig
Puss så länge


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0