18.08 - Vicco's place

Brrrrrrraaaa dääär, Maaaaliiin ;)





Victoria skjuter myror på mig, jag tycker inte att det är kul alls..
Aaah, vi då.. smarthuvuden.. var på Hm med Ida innan jag fick
skjuts hem till Viccan, så såg jag as billiga läppglans, så plocka
på mig ett sånt och köpte en ny ögonbrynspenna för att jag inte
har med mig någon här (+ att sminket är hemma) så tänkte, ah
men då kan Viccan pucko huvud ta den sen så slipper hon ta min.
Visserligen var den negermörk för att de blonda inte fanns kvar..
Menmen ;) haha! Så kommer jag hem till Viccan och hon springer
iväg och hämtar ett paket till mig ;) så fick två ljusrosa örhängen ;)
Najsigt. Denii puckon ;) Var även till Tessan och fixa frippisen, så
snart har jag återfunnit min hårfärg som matchar min hjärna ;) (a)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0