18.37 - Säg hooora

Åh, stackare ;) haha! Jag önskar jag också var så osäker i mig själv så att jag kunde störa mig på ngn så mycket så att jag satt och försökte sänka personen. Btw, har inte jag helt fel så trodde jag en hora (om det var det du syfta på med ".. H..a" ?) så är det en person som tjänar pengar genom att sälja sex. Vad jag vet så ligger man inte med personen (alltså låter honom köra in dicken i min pussy - ifall du inte visste det heller) och man brukar inte få pengar genom att strula med de heller. Men jag kan höra av mig när jag tänkte tjäna pengar på min kropp, så kanske du har fler kontakter.. har hört att det är välbetalt ;) rawr. Nej men jag vet att jag är snygg och att personer med dålig självkänsla (precis som du miss anomym) störs sig på mig. Men go on ;) jag gillar det bara! To bad.. och strula jag med din/ngn annans kille så bevisar det väl bara att du inte duger ;) haha, not my fault..



Ouuuuuuuuuuuh, katten har klös ;)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0