19.58 - Money baby

Upplev mer, upplev mer, upplev mer med bredbandsbolaget!

Vad gör man liksom ? Sitter här.. tiden går, man blir bara äldre och snart är det onsdag. Vilket liv. Men det är lugnt för jag är ju liksom ledig och sjuk idag. Men iallafall. Har man inget liv eller ? Gasch, tack och lov så vet ju både du och jag att jag har det ;) haha! Jag sitter ju inte hemma och pillar navelludd på min pojkvän - kanske på Viccan men det räknas inte! Nonono ;) och jag sitter ju inte heller hemma och leker att jag har vänner fastän jag inte har.. så jo ;) jag har ett liv. Sen vad jag väljer att spendera tiden med är ju en annan sak. Usch, vad gott med piggelin glass! Bara för att jag köpte ett nytt paket idag ;) mjau. Så nu kan jag bjuda hem åtminstone en av er.. men tveksamt när Viccan hänger här hela dagarna.

Juste.. skolan imorgon. Ska åka in till halv 12 och kika lite snabbt på stan - i och med att jag är rik nu - och köpa den där bajs "klänningen" som jag har kollat på i flera år nu.. fårse om den finns kvar bara :o annars dör jag. Sen på kvällen har söta Sanna skiva, men fårse om jag och Vicco ska dit.. hon har ju liksom noooo money.. Jaja. Annars kan jag ju spendera kvällen med dig baby ;)

Nu tänkte jag kika lite på kläder online. Kanske finns något fun att klicka hem. Skriver senare.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0