19.59 - Hardworkwork

Seriöst, jag blir tokig! Hur länge har jag varit hemma liksom ? En timme och är redan less. Jaja, har iallafall skrivit ett fördjupningsarbete idag om hiv och aids till samhällskunskapen. Yey, jättefun! Men jag är ju som sagt bäst och lyckades bli klar totaly in time, kunde ju inte ha gjort det bättre liksom.. vet inte vad hon sätter för betyg på det för att jag aldrig gjort ngt sånt arbete till henne, men man kan ju alltid hoppas - jag fick ju trotsallt vg på det om anorexi plus ett serious talk med lärarn pga misstankar om att jag skulle ha ätstörningar för att jag lät så positiv om det (a) nu ska jag skriva klart två bokrecensioner innan 00 ;) haha, sen klippa Mickemichelle och träna lite snabbt. Gasch! Menmen, måste skynda på lite nu. Skriver later pussies!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0