19.59

Nu har jag och Viccan varit ner till ica och köpt cola, sen åkte vi förbi hennes mami today igen. Hihu. Så nu ska vi tjocka framför tv'n och chilla heeela kvällen låååång. Mysigt! Är ledig imorgon - thank god! Så fårse vad vi hittar på. Maybe måste åka in till stan en snabbis och fixa en eller två biljetter till och maybe träna :o jag har blivit as fet!
Runt 16 ska jag och mami åka till Östhammar och vara med när de "fixar" till mormor. Man kan tydligen åka och se henne på fredag, men följer med imorgon istället ifall jag inte har tid på fredag :< känns bajs tråkigt och kommer nog kännas rätt så förjävligt att se henne. Fyfan så hemskt. Åh, egentligen vill jag bara hoppa över de närmsta månaderna och slippa all sorg och skit som ska hända. Så sjukt mycket jag måste tänka på, hinna med och allt.. vet inte hur jag ska kunna orka :s dessutom måste jag sluta vara så otroligt nere i mina inlägg här på bloggen. Liksom fun för er att sitta och läsa om all skit som händer och har hänt just nu.. nja not va.. men skriver väl senare igen.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0