21.43 - Majamouse

Kom precis hem efter att spenderat massa tid med Majamouse i Gimo ;o haha! Lyckat, jag kommer ha fett ont i rumpan imorgon och inte lär jag bli friskare nu.. men det var mys tills vi blev jagade av uteliggare med jättestora (överdrivet stora) yxor :o verkligen scary! Så nej, snart ska jag krypa ner i sängen och tycka synd om mig själv igen som ska behöva sova själv.. Suck.. Är det såhär det känns ifall ens föräldrar skulle vara skilda ? Orkar inte.

Juste, jag har ju inte berättat om yesterday. Var som sagt inte i skolan - men vi var tydligen lediga! Åkte in till engelskan och gjorde nationellt prov med Stina, muntligt.. haha, fast utan lärare så spelade in det på band! Lyckat.. sen åkte jag hem och Robin hämta mig vid bussen och ah, sen behöver man väl inte säga mer detaljer. Han sov här och fick skjuts till skolan imorse - vilket visade sig vara totalt jävla bortkastat! Drygt.

Jaja, nattinatti små pussies. Eller ah, lär ju skriva mer ifall jag får otroligt väldigt jättetråkigt.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0