21.58

En annan är ju tvåtusenkronor rikare ;) mjau! Pengar rullar in som de ska, det går bra nu.. Sitter även och väntar på efterskatts pengarna från älskade Alfred Holm som ska komma i juni - om jag inte har helt fel ;) totaly lovely! Menmen, nu ska Viccan och jag klicka på Svenska Hollywoodfruar och mysa i sängen ;> denii!
Btw, Viccan gillar inte mitt "bushumör" som jag kallar det :$ varför gör ingen deeeet ? Jag är ju liksom hur gullig som helst och kanske liiite jättemycket enormt jobbig, men iallafall (a) så if you like it.. call me boys ;) hahaha!
Skriver imorgon igen eller ngt ;> btw, vi blev stalkade av tre üüüüber snygga sportcars (läs spåååårtkars) tidigare ikväll ;) yummie baby! Gonatt


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0