23.00 - Min säng!

Antagligen är jag inte sjuk. Eller har smittat Viccans pappa. Eller borde göra ngt annat. Men jag vill fortfarande inte vara hemma när jag vet att känslorna kommer ifatt. Men idag är jag hemma, för att mamma skulle ha bilen och för att jag börjar halv 13 imorgon. Om jag nu går.. Så ja, jag är hemma. Annars hade jag nog legat i Viccans säng vid det här laget, chillat och kikat på Avatar - vilket jag inte förväntar mig vara bra.. Menmen, alla spenderar sina sjukling dagar på sitt sätt. Men jag orkar inte ta det. Inte nu!

Idag vaknade jag ju trots allt jättetidigt. Och det blev Thuns, trots att jag seriöst mådde skit. Men Viggo ville dit och kika skor så jag tänkte whatever i och med att jag tänkt åka dit hur länge som helst. Men iallafall, så fort jag satte mig i bilen och skulle åka så kände jag den där sprängande huvudvärken komma tillbaka. Glömde ta tabletterna som jag gick upp för trappen, in i Viccans rum, speciellt för att ta.. så smart är jag. Menmen, kände mig rent ut sagt död när vi väl var där. Synd att de inte låna ut typ rullstolar, för jag hade behövt en.. höll på frysa sönder och försökte att inte tjata allt för mycket på Viccan ang att åka hem. Men när vi tillslut var hemma så drog jag på mig Viccans vinterjacka och satt i solen ett tag tills jag pallrade mig upp för att hämta mina saker för att sedan åka hem. Precis hem. Kom hem straxt innan 17, då jag även åkt förbi och bokat soltid. Så var hem i 20min för att sen åka och steka i solariumet - för att svettas ut mina baciller ;) haha äckligt! Gick och väntade mig en Robin hela dagen :/ men sen kunde han inte, så fårse om han kommer imorgon en stund istället. Känns så otroligt skönt att ha dig, ngn som lyssnar och låter mig vara ledsen. Utan att behöva säga något speciellt, så finns du där med dina armar och din famn och det räcker verkligen för mig i det här läget. Jag älskar det och du vet vad jag har sagt.

Nu sitter jag i min älskade säng med lilla kissekatten Byyysan och kikar på Old Christine - if you know. Ska straxt kura ihop mig i sängen och försöka sova, trots att jag sov ngn kvart tidigare på kvällen.. Menmen, börjar iallafall halv 13 imorgon så fårse om jag kan/hinner sola innan dess om jag nu ska dit ;< beror helt på hur jag mår.. just nu så känner jag att jag hellre vill vara hemma än att sitta i skolan mellan halv 13 och 18. Fast samtidigt måste jag på Eng B'n i och med att jag missat 4 lektioner pga Bollnäs..

Justeeee, apropå irriterande. Tror ni inte att jag fick två mail på Fb tidigare i veckan där jag blev anklagad för att ha suttit och smsat/ringt en unge :s seriöst, jag har väl ändå ett liv ? Och som jag fattade det så vare på Valborg eller i lördags :s vem fan spenderar sin Valborg med att ringa till ungar som man inte ens annars vill ha ngt att göra med ? Och så säger äckelungen "det var ditt nummer" aaaahhjooooo, in your ass att det var. Fyfan vad less man blir -_- gå och cutta sönder dina armar istället för att sitta och jiddra om saker som inte har med mig att göra. Sta! Haha. Nej, fyfan. Pg och Hanna - ni kan ta era jävla problem, försvinna ur mitt liv och aldrig yttra er mer. För jag har inget med er att göra, jag vill inte ha något med er att göra, aldrig ngnsin mer och nej, jag vill inte hjälpa er ut ur erat otroligt dåliga förhållande pga en otrogen kille ;) så sug. Eller ?

Nu ska jag snart sova. Skoja inte skönt era suckers. Nu är jag less igen -_- dryyygt! Gonatt.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0