23.25 - Youaintgonnagetme

Nej, jag måste bara yttra mig lite till.. fyfan var jag inte tycker om sk "raggare", visst jag har umgåtts med några men nu efteråt.. alltså, seriöst. De är äckliga i sättet, har ful stil, dålig musiksmak och kan inte bete sig. Nej, jag går inte på det yttre bara men iallafall. I don't like 'em. Nej, återigen.. jag älskar mina små märkesbögar otroligt mycket. Som sköter sitt yttre, bryr sig om utseendet och för att inte tala om - har snygga cars ;) haha! Ett perfekt exempel på allt det här, borde ni ju veta själva, men för att upprepa det - Robin.
Och så snyggt och bra avslutar jag det här inlägget ;) puss!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0