18.17 - News..

Yeeeeey, så happyface jag är nu alltså. Har kvar i stort sett alla nummer, dock är det några som saknas :/ menmen, så nu är jag as glad. Haha! Så nu har jag lagt in alla bilder jag tog tidigare, som jag skulle lägga ut här men som jag aldrig hann, så tänkte slänga in de nu ;) lovely right! Vissa har ni dock redan sett ;) men det är ju trots allt sen ca 1 månad tillbaks..


Viccans och mina partybrills och prinsesskronor!




(dock inte precis sån färg som den bruna är :s den är med beige)




En ny - pga att jag glömde min i en bil i Bollnäs, eller ah Söderhamn






Kul att det bara fanns pojksize's på alla strumpisar utom de gula.. så
hälen sitter över hälsenan till och med.








Ett 30-tal stringisar - totaly billiga ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0