10.52 - Måndag

Skulle uppdatera igår, men internet hänge sig och inlägget försvann :/ bajsigt jag vet! Menmen, sitter i skolan nu med Simon och har Samhäll.. jättekul, not. Fick precis en igvarnings lapp - duktigt! Har ett ekonomiprov kvar, fattar ingenting. Haha ;> ska hem snart, sen kanske jag ska sola en snabbis och sen tillbaka till Viccan, där jag har spenderat mina senaste nätter. Gillar inte att sova hemma nu när mamma ändå inte är hemma på kvällen.. orkar inte tänka på allt som händer. Menmen, ska förmodligen ta bilen dit och sen åka till Gränby för att Viccan ska handla lite och maybe till Årsta för att hämta våra saker sen Valborg. Juste, juste, juste.. har massor att skriva, som inte publicerades igår! Idag fyller min bruuuuur år, liksom så mycket som 22! Gubbe! Haha, lite små fun i och med att det känns som igår som han fyllde typ 16. Haha, så grattisgrattis din korvis. Dagen har mer att ge, men det skriver vi inte.. Btw, klarade körkortet förra onsdagen - alltså den 28 april. Jag vet, jag är fan bäst! Lovely, måste jag säga. Klarade både teorin och körningen på första försöket, plus att allt som allt, med hans prat och min körning tog seriöst 20min. Lagom liiite ;) mjau! Jag är lite små stolt men känns lite dåligt att vara glad när mormor typ dör vilken dag som helst.. så glädjen vara inte så länge alltså. Menmen, nu ska vi liksom inte sitta och tänka på sånt utan lite mer happy. Yey. Just nu kan jag inte skriva så mycket mer så får skriva senare om mina senaste helger och vad jag gjorde på Valborg. Men aja, pusseliepuss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0