13.45 - Skolan nästa!

Ligger verkligen back med pengar. Måste hitta ngt lite lätt, underhållande och funny jobb med lätt förtjänta pengar, snarast! Det skulle ju sitta otroligt fint på kontot. Så nu ska jag ut och leta i och med att min framtid - eller ah, mammas - ser relativt mörk ut om jag ska fortsätta snylta pengar.. jobbigt! Så ska skynda på lite nu!

Men ni kan anställa mig om ni vill ;) jag är ju trotsallt über duktig på att städa, haha! Call me ;)

Hihu, ska straxt hoppa in i duschen och fixa i ordning mig tills jag ska ta bussen till skolan. Struntade i första lektionerna, men måste in till engelskan för att söta lilla Sabino sa att vi på bygg skulle få göra ngt muntligt idag istället för nästa vecka pga våran skiva. På tal om det, det finns biljetter kvar, så kööööööp! De kostar 80:- ;)

Men kom igen, sluta sitt hemma och grina och ta med ngn töntig friend och kom på bygg 3'ornas skiva nästa onsdag (den 12e maj) och ta på er något snyggt pga att temat är "något som börjar på S" snittsigt va ;) i know.

Slänger in lite old pics som jag hittat. Sååå njut..













Bara för att jag älskar mig själv som blond.
Tjingis!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0