13.44 - Beställd!

Har beställt en ny mobil nu. Eller ah, en likadan :D haha.. jag är så sämst ibland alltså. Nej, men jag älskar den så mycket - as you maybe know.. typ som när jag skulle lämna in den på lagning pga knapparna eller när mamma och jag skulle byta och jag skulle ta en samsugn touch. Fyfan, har aldrig haft sån ångest i hela mitt liv för att jag skulle lämna bort den :/ haha! Så det blev en likadan - gammal ;) lovely.

Nu behövs bara en ny kamera och en ny dator, sen är det kirrat! Har redan spanat in kameran, så får väl beställa hem den till butiken snart i och med att den knappt finns ngnstans :o hihu. Det ska ju som sagt bli min studentpresent.. jag vet, visst låter jag old. Haha!

Nej, alltså.. nu ska jag nog åka en sväng till Alundacity och boka tid för solningen om jag inte har sån tur och kirrar en dirr ;) sen blir jag neger och fin tills i helgen och even better will it be.

Btw, vi var tydligen lediga idag :o haha, gasch vad mycket jag missar när jag är borta ;) förstår inte.. haha! Eller är det jag som aldrig lyssnar på lektionerna as always ? I reeeeaally dont know (a)





Puss!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0