15.12 - Ringo Rimer

Sprang förbi ngn tidning på ica, men blev tvungen att backa två steg för att se om jag såg rätt och jo, det gjorde jag. Det var en bild på Katrin Zytomierska (jag gillar henne även fast du inte gör det V ;) och hennes ny ut pluppade bäbis Ringo. Aaaaas söt! Gasch, vilken fin unge alltså :o kan vara för att Bingo är lite små porr ;) muha! Nej, men har inte sett honom tidigare men trodde verkligen inte att han va såå söt :} lilla snuttis! Så slänger in lite pics. Puss








Nu ska jag kila till bussen home to Sandra aka Snadar ;) finns på luren. Puss
- dessutom mitt 1200'de inlägg..


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0