15.51 - a la Sandra

Sitter hos Snadar once again. Veronica och Märtha kom upp en stund, men nu sitter vi här alone igen och väntar på tredje lodisen Sony ;) haha. Tonight ska vi bara chilla sönder och sen ska jag förmodligen hem för att gå upp jäääättetidigt för att åka hem till min älskade stålis, Viccan och dryga med henne hela dagen, kvällen och natten. Ska jag vara ärlig så saknar jag faktist dig lite, vet inte om det beror på dig, dina pruttar eller när vi skedar i sängen (skulle vara för att Sandra inte är lika mysig ;/ haha) menmen, hinner ju inte sakna dig alltför mycket iom att du ringer mig var femte minut :d hihu. Nej usch, nu ska jag sjunga lite för Snadar så att hon kan sluta sjunga ;) maha.
Juste, träffa Majken på ica, hon blev sugen på de gråa kalsongerna jag la upp på bandet så nu ska hon ge de till Johan i julklapp. Sött! Pusseliepusspusspuss ;)
- dina tänder är som stjärnorna.. gula och långt ifrån varann.

Your comments pussie
21:06:28 ~ 2010-11-26
Mitt namn; Majken

Hahahaha, jag blev bra sugen på att köpa fillingarn faktiskt! Blir maybe en julklapp till Jossi ;) <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/
21:09:34 ~ 2010-11-26
Mitt namn; Majken

..gula och långt ifrån varandra, det har du tusan rätt i! Nanana :D Eller vem menar ruuuuu? <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/
10:54:32 ~ 2011-05-19
Mitt namn; Samuelrebekka

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

Min blogg; http://samuelrebekka.blogoom.com

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback