19.00 - Torsdagsmys

Idag blir det hem igen, men Snadar följer förmodligen med ;) så ska kirra lite stuff och sen tillbaka hit för att fira mig lite smått imorgon iom att det är my birthday på lördag. Usch, jag som inte vill bli äldre.. ska sluta fylla år! Men det braiga med det är ju att min mamma - som inte bara är lite bättre än alla andra ;) är så snäll och ska köpa en canada goose + en fjällräven jacka till mig ;) lovely.. men ska muppa lite med Sandra nu för att sen kila ner till Veronica och fortsätta kika på Ebba&Didrik - ni vet, den as gamla serien från '90. Haha ;) Pusss

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0