19.18 - Snadarrr

Har spenderat dessa tre senaste dagar hos Skorpan, mysmys. Städade verkligen heeela hennes lägenhet förutom hennes sovrum, gasch alltså ;) lagom slut man va igår, haha. Men idag åkte jag hem för lill Ida Knarkis skulle besiktiga hennes boy's bil i Östh och ville att jag skulle följa med så åkte hem samtidigt :> blev rätt lack för att mina pengar inte flyttats över till kortet också -_- så nu ska jag tvinga mamma åka till Östh med mig imorgon för jag ska fan köpa uggsen! Billiga, dålig kvalité - men why not liksom ? Vill ha variation på de och iom att jag sålde mina förra svarta till Ida Lövhög så har jag nada svarta kvar ;) nana. Nej, usch nu pallar jag inte er längre ;) gittar en meter åt vänster och gör en 180graders loopitroopi elr ngt och chillar med 2½ men ;) snittsig jag va där.. Puss


Your comments pussie
22:02:25 ~ 2010-11-17
Mitt namn; Veronica

Ja jävlar vilket liv det har varit där uppe ;) Haha var det du som städa, trodde Sandra slagit i skallen när jag hörde dammsugaren och varför hälsa ni inte på mig för? :(

12:16:10 ~ 2010-11-18
Mitt namn; snadarrrr

veronica din stjärt nu tkr ja du ska lugna ner dej ;) haha.


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0