21.37 - LL this is for you

Vad säger man ? Moooooooget pysen. Man får liksom lite kräkningar när man tänker på dig.. Så R.F eller ska jag säga LL ? Vad är du rädd för ? Varför snackar du massa om mig och du nu är så pass jävla rädd för konflikter ? Ja, jag går i kortkort. Säg ngn som inte vet det.. precis. Men det gör ju inte saken okej för dig att sitta och påstå att jag ser ut som en slampa ? Neeeej, men en slampa kanske använder svarta strumpisbralls, långt linne och en lång rosa tjockiströja ? Vad vet jag. Bara för att du är äcklig och ser ut att ha pundat hela livet plus lite till. Vem vet dina föräldrars förflutna och ifall din mamma punda med dig i magen. Time to think.. Men det roliga är ju att när jag skickar inlägg på fb till dig så vågar du inte svara och tar sen bort inlägget, min fråga är då wtf är ditt problem ? Fast nu sitter jag som ett barn på julafton och längtar efter att du ska våga yttra dig igen och svara på mitt pm ;) sooooopa! Kom igen när du har lite klös katten ;) mjau! Du är köörd.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0