22.50 - Nanana

Sitter och letar muuusic, gammal dessutom.. som fettot och jag ska ha när vi rääägar roont i bilen ya na ;) typ bla Hit'n'hide - Spaceinvadors. Man kanske ska leta fram alla Hits for kids skivorna som man förmodligen inte ens har kvar.. haha ;) gasch, det här kan ju inte bli annat än bra känner jag ;) kommer ni på ngn riktigt old och braig så kan ni ju kommentera det ;) juste, jag letar efter en gammal låt där sångarna (typ en tjej och ngn/några killar) har gråa space kläder på sig, det jag tror är att den kom runt 00-talet och jag har för mig att de sjunger ngt om två - när de samtidigt gör typ peacetecken med ena handen och lalala men ah.. den är ju som bortblåst alltså.. dryygt! Puss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0