10.19 - Omg, happyface!

Förlåt mamma. Men jag kunde verkligen inte låta bli.. Beställde precis mitt andra par skor från Nelly den här veckan (a) de jag beställde i förrgår (Marble, Nelly shoes) beställde jag mest bara för att, sen beställde jag ett par nya rosa Marble iom att de jag har, har blivit smått fula pga alla svarta streck jag lyckats gjort på fyllan (a) sen bevakar jag ett par helsvarta Marble också, så hoppashoppashoppas att de kommer in i min strl snart! Wej. Så nu är min dag helt perfekt typ. Ska blåsa håret nu, sen stressa och fixa mig för att sen åka till af i Gimo. Fyfan, plus att jag har världens jävla mensvärk - sånt här får en att hata att va tjej. BÖGSAKER!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0