12.12 - Nolovefromyou.

Horsaker.
Förmodligen så skrev jag det nog igår att mitt paket från h&m kommit och att skinnjackan återigen var fööör stooor! Typ hej jag drunknar känslan. Hatar det! Tycker ändå att den booorde vara lite lika min andra skinnjacka som jag köpt där :s skiljer ju inte precis mycket till utseende på de. Men nej. Iallafall så gick jag in på h&m's hemsida för att kolla ifall 36 fanns innan jag skicka tillbaks den. Och vad tror ni det står ? Jo, ".. slut. Se altr." vem fan vill se alternativ på ngn ful jävla jacka när man vill ha den här ? Fittdrygt. Ingenting blir aldrig som jag vill. Det är inte precis första ggn jag säger det, men så stämmer det också; gud hatar mig.
Så nu måste jag kirra ett skärp i samma färg och kvalité så att jag kan använda skärpet för att hålla jackan stängd istället för att draigen dragkedjan - för just nu anser jag det inte som ett alternativ iom att den är feting för stor :s och att ha den öppen går inte heller. Drygt. Hatar sånt här. Hahaha och vem ser gå upp i vikt - typ sådär 15-20kg för att ha den ? Naaat me. Fyfan.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0