12.30 - Itsyourbirthday

O m   t r e   d a g a r   f y l l e r   m i n   b l o g g   1 å r .
Gasch vad tiden går fort, samtidigt som det känns som om det gått bra mycket mer än ett år. Som jag känner nu så är jag kind of nöjd med att jag skaffa min bitchan och lyckats haft kvar den så länge som i ett år och ändå kunnat varit någorlunda aktiv ;) haha, bortsett undantag vill säga. Liksom, vem har inte gillat att läsa om mina tpl-, happy- och röjjdagar ? Eller kollat på 40tusen bilder som har lagts ut efter en helg osv. Skulle jag va du, så skulle jag va heeeeel nöjd ;) hahah! Btw, när jag skaffa min blogg så fick jag typ fyra andra att bli interested in it och fick typ hjälpa såååhäääääääär många med deras designer - typ. Vadå no life, jag satt här hela dagarna, men så vare ju bara jag som hade tid att lära mig hur man gjorde. Hahha suckers!
Nej, men anledningen till att jag skrev idag att den fyller år på fredag är för att jag förmodligen tills dess har glömt det totalt (förlåt lovely b, hah) och/eller så är jag ute på äventyr och inte sitter här helt enkelt..
Men ni läääär ju skriva grattis då :s - hahaha!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0