15.37 - Back on track

Halluuu suckers. Hemma igen från Sthlm, skönt men samtidigt väldigt tråkigt. Det skulle ju inte sitta helt fel att bli rik och flytta dit precis. Menmen, kom hem igår. Så chilla lite i väntan på att  M a a r t i n   a k a   G i i i m o  skulle komma förbi en stund ;) blev lite längre än en stund. Men det kunde behövas iom att jag såg honom i somras sist, förstår inte riktigt varför jag är så otroligt aktiv när det gäller sånt ;) haha. Men några timmar later så låg jag i sängen och ögonen va inte precis de piggaste. Men gooddie night måste jag säga. Idag har jag bara varit till Arbetsförm. jättefun, naat höll på somna, kände liksom hur kroppen skrek efter att få åka hem och sova. Men sånt man får ta antar jag.
Som ni förmodligen ofc vet, så åkte jag och min personligaassistent Viccan till  S t h l m  i torsdags ;) kind of nice! Tyckte det blev lättare att åka dit på torsdagkväll istället för att dra sig upp tidigt på fredagen och bara va allmänt trött och stressad. Så blev mys med oss själva i Thomas lägenhet hela fredagsmorgonen iom att vi råkade typ vakna kvart i 7, så blev lite te och Vakna med the voice, skönt. Vid tre tror jag, började vi röra oss vidare mot båten som skulle ta oss till  S a n d h a m n . Kommer inte riktigt ihåg vad klockan va när vi kom dit men whatever ;) blev en röjjd kväll i hotellbaren bortsett från vissa undantag. En annan höll dock ut liiite längre än de andra tröttisarna som gick och la sig halv 02, först flera timmar senare när klockan närma sig 05 hamna jag också i sängen ;) haha. Men det va lovely trots att det va lågsässong, lite synd menmen.
Resten av helgen blev vi kvar hos Thomas i Sthlm, mys. Funderar på att göra ett byte med honom.. om jag får lägenheten (som han ofc betalar varje månad) och han får mitt rum + alla andra kvalifikationer det innebär så borde det va jämt :oo tycker jag låter som ett utmärkt byte - för hans del!
Nej, om man hade det så bra ändå.. usch vad jag vill flytta härifrån, så otroligt less på Uppsala och folket här. Typ dö känner jag lite. Imorgon blir det iallafall stan, ska kirra en grej sen vidare till Skopunkten vid Ikea och kirra ett par stövlar sen vet jag inte vad Viccan och IdaHåå snackade om, men fårse vad mer som händer ;>
Nu sitter jag och väntar på att That '70s show ska börja, så kan ju hoppas att tiden går lite fortare iom att jag är så üüüber trött.   P u s s   f i s a r  !


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0