16.24 - ifindit!

Wejwejwej! Bara för att Majamouse kommenterade och skrev det med låtarna man spelar baklänges som blir typ som ett message från/till satan så hitta jag låten. Men det roliga är att jag faktiskt har lyssnat på den låten och tänkt "nej, den här kan det inte vara". Så jag letade upp sidan med backwardsplayed låtarna och lyssna på Led Zeppelins - Stairway to heaven (man spelar först en snutt av orginalet, sen samma text baklänges) och där var just den delen i låten som i loooove. Så lovely att ha Majamouse alltså ;) mjau! Thiiinkyaa ;)

Klicka här!


Your comments pussie
16:30:59 ~ 2010-10-12
Mitt namn; jevve

fin blogg :D!

Min blogg; http://gilova.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback