17.42 - Onsdagshängning

Fem fredagar. Fem lördagar. Fem söndagar - nu i oktober.
Och ändå kan man inte få för mycket helg. Gasch.

Today sov jag så länge som till halv 13. Ingen vet hur skönt det va. Sega mig upp, käka fryylle, duscha och fixa mig allt för att åka och ge blod -_- haha. Mamma har gått hela dagen (plus igår) om att vi skulle hitta på något idag ;) hahaha. Ändå hamna vi bara där, då hon satt i bilen och väntade en halvtimme och sen om ngn timme när jag ska till tandisläkaren :o haha. Allt för att jag skulle sova sönder imorse (a) menmen. Michelle kom hem today och visade något så fun - eller ? Som bilderna (fast det va mer som ett hackigt klipp) på killen som hängde sig live för några dagar sen. Fyfan alltså :o as hemskt. Kommer säkert drömma massa scary stuff nu, haha. Nej, men usch.. :oo inte ens fun att se.. samtidigt som det va.. fast ändå inte.. usch. Och inte heller får jag skriva ngt om det för att Victoria vill se själv.. UNGE! Haha. Nej, yschyschysch.

Som sagt så åkte jag hem till Majamouse en stund igår. Gaaay hon är ;) gjorde inte dirr mycket, typ facerape'a hennes bruuri Jim och chilla sönder, ah förutom att katten röjjde runt.. Mienmien!  P u s s


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0