18.54 - Tisdag

Jättefun att leta igenom alla Led Zeppelin låtar för att hitta just den namnlösa låt jag vill ha tag på ;< fuck. Har inte ens tid med det här. Måste fan städa klart och det måste jag göra typ nu helst. Drygt. Allt är typ en liiiten aning drygt just nu. Förutom det så är jag i slutet på alla A- låtar som Led Zeppelin gjort. Thankgod, så har de inte ö i sitt alfabet. Och det gör ju saken lite lättare. Hm.
Jaja, förutom det så gick det väl relativt bra på förhöret idag ;> fårse vad som händer. Ysch! Efteråt åkte jag förbi station iallafall och hämtade upp Viccan, sen skjutsade jag henne hem till Ida (och Jossan's nya lägenhet) och sen fortsatte jag till Skopunkten, köpte skorna fast va vääldigt tveksam. Sen gick jag in på Ikea och köpte två tavelramar och en vas typ till mamma ;> sneeelis. När jag va done där så åkte jag förbi Ida igen och tog en titt på lägenheten, mycket kvar men annars va den nice ;) lovely, vill också flytta. Fast långt härifrån. Jaja, blev tvungen att stanna vid Gränby innan jag drog hem för att gå in på H&M och köpa nya - svarta - strumpisbralls. Och som vanligt råkade det bli liite mer än så ;o så köpte sju ringar, varav sex satt på samma grej ofc. De är likadana som jag already har, fast i guld. Den andra ringen va en stor rosett även den in gold baby ;) sen kunde jag inte låta bli att köpa likadana örhängen och iom att jag aldrig kan bestämma vilken av de, så blev de både guld och silver.
Resten av dagen har jag bara chillat och sovit (a) ah, plus att jag va förbi farmor&farfar påvägen hem för att mami va där. Så nu ska jag gå upp och städa och sen försöka hinna shave my legs ;) ihateit. Hair alltså dåraaa ;) menmen. Maybe skriver later, om jag kommer på ngt vill säga ;o haha!






Vilka riksmyppar alltså ;) men jag älskar oss ändå. Hahaha!
Yeeeeeeeey, lovely! Vet ni vilket program som starting today då pussies ;) nana! Desperate housewives, omfg vad efterlängtat liksom ;) så ah, borde städa nu dirr ifall jag ska hinna kika på exakt everything ;) ngnting att se fram emot iallafall..
P u s s s s  !


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0