19.25 - Fiiiveminutes

Gasch, ingen vet hur trött jag är! Ni förstår inte hur ansträngande mitt liv är alltså ;)
Idag sov jag till typ elva, sen somna jag om - tackochlov - och vaknade igen 12.15. Skönt, men samtidigt va jag så less på att sova ;o avbrott i blogginlägget! Seriöst måste alla snacka om pannkaka på tvn ? Ingen vet liksom hur mycket man längtar efter det :s haha! Tillbaka till blogginlägget: menmen. Gick upp iallafall, käka fryylle och kände mig alldeles för seg för att städa klart - ja, jag vet att jag började förra veckan. Men har inte bara ett rum att städa utan ca 4 till plus en toa och en walk-in-closet, så ja it take some time. Men nu har jag i stortsett bara hallen kvar. Luuuveelie! Imorgon kommer flickorna hit på M.K. hudvårdsgrejs. Dock är det ingen som vet hur svårt det är att ta en dag och tid som passar alla :oo smått jobbigt faktiskt! Fårse hur det blir :>
Sen har jag handlat massor och typ småtjaffsat med Michelle - vilket ska understrykas iom att det är så sällan nu mera. Haha, och ah där slutade mitt liv. Gasch! Såååååååååååååå kul, ska till arbetsförmedlingen imorgon igen -_- kan ju hoppas att de snabbar på sig lite så att jag slipper slösa min dyrbara tid på att bara sitta och känna sig död i huvudet.
Orkar inte er mer nu, så nu blir det straxt Halv 8 hos mig. Puss ;)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0