20.42 - Tisdag hela veckan

Senaste inlägget; 5 dagar och 22 timmar sen.
Gasch, är man high eller ? Titta, jag håller till och med koll på vilken dag det är idag ;) nana. Aja, åkte som sagt till tjockisen i torsdags och spenderade hela helgen plus lite till - tills igår hos henne. Krogen - fredag, krogen - lördag. Fett lovely för en alkis lever som har varit uttårkad senaste veckorna. Tycker synd om både mig själv och om Viccan. Haha! Åååååååh, ni skulle se henne i lördags på dagen. Jag tror seriöst jag aldrig varit med om att ngn har varit så jävla bakis ngngång. Stackarn! Blev lite illamående och fick en bakiskänsla själv i kroppen när jag såg hennes lidande, stackars barn! Haha. Jaja, men båda dagarna var nice. Lördagen blev det middag och förkrök hos tjockisen med bl.a Bino, Ellen, Lina plus två till. Mys! Dock vet ingen hur mycket jag förkröka innan, haha lovely ;) mahaa!
Today åkte jag till staden med mami, så kirrade sista filmen till Irene Huss "serien" eller what the fuck man säger. Enbart ettan som saknades så det va gooddie och ah, sen fick jag lite other stuff sen åkte vi hem. Har inte dirr hänt mycket mer efter det. Sen tre har jag mys't med lilla Solo på soffan och kikat på både braiga och totaly värdelösa program ;<
Usch nu pallar jag inte skriva mer. Sitter folk och typ skriker på varsin sida om mig så - liiiiiite svårt att koncentrera sig. Ja, nu är jag less!
Puss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0