20.54 - Måndag

Nej, tyvärr lever än ;>
Kom hem för ett tag sen, hamna på Thuns med mami bla. Fick lite funny stuff som typ två par benvärmare - sen är det ju Malin i ett nötskal som har såååånt bra minne ;) så resten har jag glömt.. Blev kvar hos Viccan iallafall tills idag, så vi tog en sväng in till stan och fixade hennes phone'is och sen träffa vi på Jossan som skulle hem, så följde med henne där IdaHåå va ;) 15min, en kvart senare så va vi påväg ner till station igen ;o för då skulle Ida fixa sin phone'is alsoooo. Efter det så gick vi till Oktobermarknaden som va på Vaksalatorg, kika lite där och jag typ gick och självdog pga min üüüber tunga väska :s inte okej! Haha, när vi gått igenom det mesta på marknaden så blev alla typ 20kg lättare och magen börja kurra sig, så vi gick ner på stan - igen och tog en Cupido sallad, mööööhms ;) haha! Sen efter typ massa spring fram och tillbaka så gick jag vidare till bussen (som jag lovat mamma pga att hon va sjuk och skulle slippa hämta mig) och ah, sen har det inte hänt mer today i mitt liv ;>
Iallafall i helgen, så blev det hem till Viccan på fredagen. Chillade sönder mest, sen Sthlmscrossen på Rörken på lördagen - aaas kallt dock så satt i crossbussen all day typ (a) sen på kvällen blev det till att sova, vaknade 20.20 typ och gick upp en stund för att sen gå och lägga oss igen. På söndagen så va vi inte heller dom piggaste i Gamlis ;) haha, så gjorde inte mer än att gick fram och tillbaka till Storvreta och träffa Malin en snabbis ;) tog fyyyking 45min dit och 45min hem :o skadat! Hahaha! Sen blev det sängisen.
Haha, vaknade till en liten mysis Viccan - vet inte vad som hänt :D hahaha! Lilla snuppan då! Känner mig faktiskt lite ledsen just nu när jag tänker på att jag inte kommer sova med dig inatt ;) muhaha. Som att man kan sakna din negerrumpa som tar såååån plats ;) men jo, det kan man :D
Nej usch, nu pallar jag inte skriva mer är ju ffs Ullared på television'en ;) ni är ju så booooring bitches.  P u s s s

Justeee :o fick mitt h&m paket i fredags, två saker - jättebigmama jacka och svarta halsduken, tröjorna kommer i början av november -_- in my ass, vafan skriver dom ens datum när dom ändå liksom bara ändrar all the time -_- hooooora! Funderar iallafall på att skicka tillbaka skinnjackan iallafall och ta en 36 -_- horfittsaker! Fan vad less jag blir, kommer typ få den och kunna börja använda den tills i vår. GAY!

Dessutom ska jag göra mamma besviken och köpa min nya bäbis ;) you know, skaffar Viccan unge, så klart jag skaffar ;) iphone4 står på inköpslistan!   P u s s !

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0