21.39 - Available

Victoria:   kl 21.21
hahahaha
är de spännande på efterlyst ?

Jag:   kl 21.26
Jaaaa :o:o
min kille är ju med
19årige
lasmus
är borta

Victoria:   kl 21.28
nej ?
åååååååh vill swe kul !!
see'
*

Jag:   kl 21.30
:D:D
du kan alltid hålla dig uppdaterad
med nya malin.bäst systemet du
lätt installerar i ditt huvud
kostar 0kr och är alltid available
(kan inte svenska ordet)


Victoria:   kl. 21.31
Exakt
:D:D
vad betyder de ?

Jag:   kl 21.32
vet inte
kom ju inte på svenska ordet
hmhmhm
fråga thomas

Victoria:   kl 21.32
hahahah

Jag:   kl 21.32
vafan heter det då
vänta, kan ju slå upp det
;);)

Victoria:   kl 21.32
han är föööööör inne i tv .. :O:O
aah gör e !
:D


- sen det hon skrev då fattar nog inte hon heller :ooo

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0