23.50 - Howdoyousmell

Omg, duscha precis. Sen palla jag inte vända mig om, ta min duschkräm för att tvätta bort sminket, så tog bara ngn som stod framför. Såg att det va en duschkräm för boys, men strunta i det och omg vad gott den lukta, så tog lite till. Och lite till. Hahaha! Myms! Inte för att pojkars duschkrämer brukar lukta annat än gott (dock vissa undantag, bigofc!) men helt outstanding. Ibland önskar man att man va kille ändå ;) lätt livet hade varit. Haha, naaat! Men precis som med killparfymer :o de luktar ju ah, 9 av 10 ggr mycket godare än våra :s orättvist! Typ röda lacoste - det är ju en parfym som kan få en göra vad som helst för den som bär den. När jag har så mycket pengar igen, så att jag kan kasta dom runt mig. Dååå. Då, ska jag köpa den till mig själv ;}} sen dont i give a fuck i om det är en boyparfym!  P u s s e l i e p u s s


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0