16.22 - Rawr

Liiite smått lagom underbar helg måste jag säga. Sure, det finns ingen gräns på hur lovely en helg kan bli men den här va lite bättre än bra (; i fredags kom Thomas hem till Viccan och blev tvungen att stå ut med oss så länge som tills i lördags morse ;) stackarn. Hamna i Alundabigcity och kikade på Patric när de hade seriestart i innebandy ;> dock gick det not so good för dom så det va mindre braigt. Fick i mig lite alkohol i levern så livet lekte liksom. På lördagen gick jag upp så tidigt som 7, eller ah.. låg kvar i sängen till halv 8 (a) gick upp och fixa mig, sen i och med att Viccan va så üüüber snabb så kom vi inte iväg förrän halv 11, 11 eller ngt. En timme senare hamnade vi på crossbanan i Åsätra, Åkersberga. Lite lovely, säger bara  o o o o o o m g g  ! Gick ju lagom gooddie för Johnjohn som kom tvåa :> hihu. Men däremot så hamna Thomas en bit bakom i och med att han fortfarande hade ont pga att han va lite dålig och flög som en liten vante för några helger sen ;) haha. Övningskörde massor med Vicco och va hemma igen vid halv 17 typ, resten av kvällen blev as chill och stekte i soffan tills Jj roa mig i almost 2h.
Skriver mer later. Pusss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0