18.01 - Onsdag

Skadat hur trött jag är. Har fått tillbaka min sömn, lite iallafall. Vaknar nu mera mellan halv 06 - halv 07. Går upp, dricker honungsmjölk och går och lägger mig igen till Vakna! med the voice och somnar i stort sett lika fort som jag lägger huvudet på kudden. Det gillas!
Idag sov jag så länge som till 11 pga Viccan som ringde och väckte mig - inte okej. Haha, så gick upp, beställde mina grejer från H&M som jag ska få av mami, sen klädde jag på mig - väääldigt sakta ;o därefter tog jag bilen till farmor&farfar för att äta frylle - i och med att jag inte palla göra ngt själv här hemma (a) fast tog lite tid så fick min frukost vid 16. Pannkakor, as myms! Ingen vet hur länge jag gått runt och väntat på jävla pannkakor alltså. Men sen åkte jag hem vid 20 över och handlade hem lite grejs på vägen. Så nu sitter jag i soffan igen - lär ju bli utsliten - och väntar på mamma som skulle komma in hit för en halvtimme sen - och hon säger att jag är osnabb :o
Nej, usch nu längtar jag tills alla vinterjackor kommer igen så att jag kan inköpa a new one ;) lovely! Så varma och mys. Va in på stadium's hemsida och kika :s men det va typ nästan bara förra årets :s såg det ut som iallafall. Suck. Nananana, men ska slänga in pics på det jag beställde today ;> ena paketet kommer nästa vecka och de andra om ca två veckor -_- jag vet, as långt!

Mjau, förhoppningsvis blir det crosstävling för Viccan och mig i helgen i Åkersberga - vilket betyder Sthlmscrossen ;)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0