18.23 - Skit kines

Lovely weekend. Men som med allt annat, så kommer det alltid ngt dåligt med det braiga. Och ja, så ligger jag ju här sjuk och skulle helt seriöst inte få in en dick i käften pga min hals som har fuckat up sig själv så kan väl inte andas snart. Men febern har typ försvunnit och tabletterna börjar värka bättre, jämfört med igår - för nu är jag hyper vilket jag alltid lyckas bli när jag bara är liiite klen (a) men måste trycka i mig en ipren och en alvedon så att jag kan hyp'ra lite till innan jag ska tjocka ner mig i sängen och typ dö av hur äckligt varmt eller über kallt det är.. uschusch.
Bilder från i helgen finns iallafall på Viccan's fb, kanske kirrar de till min fb + blogg senare. Men som sagt, senare ;) Puss

Vi skyller allt på negern!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0