18.31 - Letmehavealife

För typ 1050e ggn så säger jag orden som jag sagt så många ggr förr - jag släpper dig nu. Ingen vill ens att jag fortsätter. Ingen tycker att jag är värd att ta allt från dig. Så många som har sagt det så länge. Så många som ser hur dåligt du får mig att må. Låt mig va, låt mig leva mitt liv - själv. Sluta bry dig, sluta finnas, sluta förstör och sluta lek att vi ngnsin kännt varann. Jag vill inte längre. Jag vill inget alls. Jag vill bara fly från det liv du fått mig leva. Det funkar inte längre.


Your comments pussie
19:14:29 ~ 2010-09-22
Mitt namn; emma

skulle inte kunna säga det bättre själv. bra skrivet hjärtat! <3

Min blogg; http://emskaarlson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback